Audible会員プラン登録で、12万以上の対象タイトルが聴き放題。

  • The 6 Most Important Things That Happened in Virtual Reality in 2015

  • 著者: Rachel Metz
  • ナレーター: Todd Mundt
  • 再生時間: 5 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、12万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
『The 6 Most Important Things That Happened in Virtual Reality in 2015』のカバーアート

The 6 Most Important Things That Happened in Virtual Reality in 2015

著者: Rachel Metz
ナレーター: Todd Mundt
¥ 210で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥ 300 で購入

¥ 300 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

Though virtual reality is still far from mainstream, 2015 was a big year for the industry as new headsets were introduced - some full-featured and powerful, some simple and portable - and companies announced new ways to control and capture VR imagery, too. Throughout the year, investors poured money into companies developing the technology, content creators figured out how to make everything from films to advertisements in VR, and millions of Americans experienced virtual-reality technology for the very first time.

©2016 Massachusetts Institute of Technology (P)2016 Massachusetts Institute of Technology

The 6 Most Important Things That Happened in Virtual Reality in 2015に寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。

レビューはまだありません。