Letters to Forget
Poems
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audibleプレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥1,100 で購入
-
ナレーター:
-
Elijah Guerra
-
著者:
-
Kelly Caldwell
このコンテンツについて
“There can be no history of my body. My forgetfulness is in earnest. I check for it like for keys in a pocket. I’ve remained a girl all my life.”
With searing intelligence and great sensitivity, the poems of Kelly Caldwell—many addressed to the poet Cass Donish, her partner in the years before Caldwell’s suicide at age thirty-one—swim through a complex matrix of transformations: mental illness, divorce, gender transition, and self-discovery. But they wrestle, too, with the poet’s painful relationships with her family of Christian missionaries, who never affirmed her identity. In the sequence of “dear c.” poems scattered throughout these pages, Caldwell writes letters to her lover from an out-of-state residential hospital where she is receiving treatment for suicidal depression and mania. In a long poem titled “Self-Portrait as Job,” she offers us her lucid gaze and her queer take on the biblical figure—an understated yet powerful testament to her own suffering in a society whose structures may not contain her.
Both striking and elusive, both raw and learned, with a delicacy of syntax that challenges us to interrogate becoming itself, Kelly Caldwell asks: What kind of fragile agency is at the heart of obliterating change?
まだレビューはありません