『Influencer and Community Management』のカバーアート

Influencer and Community Management

Building Deeper Connections and Driving Engagement Through Strategic Influence

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Influencer and Community Management

著者: David G. Herrington
ナレーター: Robin Khan
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

このコンテンツについて

Quick Influencer and Community Management provides essential insights and actionable tips for effectively engaging with influencers and fostering vibrant online communities. This guide covers the fundamentals of building authentic relationships, driving meaningful interactions, and amplifying brand presence through strategic partnerships and community engagement. Ideal for those looking to make a swift impact in the digital space.

©2024 Laqueeta Burton (P)2025 Jonathan Parker
インターネット・ソーシャルメディア ソーシャルメディア マーケティング マーケティング・セールス
まだレビューはありません