Audible会員プラン登録で、12万以上の対象タイトルが聴き放題。

会員登録し、非会員価格の30%OFFで購入する

無料体験登録で、12万以上の作品が聴き放題に
オフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読で楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
¥ 500 で購入

¥ 500 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。

あらすじ・解説

Without customers, we don’t have a business. But what can, or should, we do if one of our customers is cranky? Answer: Learn why people behave how they do and how you can respond so that you can be happier and more effectively help solve your customer’s problems without getting pulled into their drama, whatever that is.

This book discusses how your responses impact your customer so that you can choose a response that will help you stand your ground while still being compassionate about your customer’s problem. The goal here is to help you learn how to respond professionally, even in situations where the people around you are freaking out. This is the companion book to the online course "How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Science". It contains audio transcripts of the course for easy home reference.

©2018 Jennifer Hancock (P)2018 Jennifer Hancock

How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Scienceに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。

レビューはまだありません。
並べ替え:
絞り込み:
  • 総合評価
    5 out of 5 stars
  • ナレーション
    5 out of 5 stars
  • ストーリー
    5 out of 5 stars
  • Peace
  • 2021/09/11

Good Information

answers questions I had about how to create a calm win win situation. Love it! Thanks!