『How to Grow When Markets Don't』のカバーアート

How to Grow When Markets Don't

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audibleプレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥980で会員登録し購入
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

How to Grow When Markets Don't

著者: Adrian Slywotzky, Richard Wise, Karl Weber
ナレーター: Richard Doyle
¥980で会員登録し購入

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,400 で購入

¥1,400 で購入

このコンテンツについて

When the market doesn't seem to be growing, you need this guide "for mature companies looking to rejuvenate themselves" in order to keep your business competitive (Publishers Weekly).
Though most companies claim to be growth oriented, surprisingly few actually achieve double-digit growth-and over the past 10 years, that percentage has steadily decreased.©2002 Mercer Management Consulting, Inc. All Rights Reserved.; (P)2003 Time Warner AudioBooks. A division of the AOL Time Warner Book Group.
マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング マーケティング・セールス 事業開発 事業開発・起業 個人ファイナンス
まだレビューはありません