『Doing What Matters』のカバーアート

Doing What Matters

How to Get Results That Make a Difference-The Revolutionary Old-Fashioned Approach

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥2,380 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Doing What Matters

著者: James M. Kilts, Robert L. Lorber
ナレーター: Marc Cashman
タイトルを¥2,380 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥3,400 で購入

¥3,400 で購入

このコンテンツについて

There is only one CEO in recent times who has faced - and succeeded at - the extraordinary challenges of leading three major companies - Gillette, Nabisco, and Kraft - into prosperous futures by doing what matters on the fundamentals. That CEO is Jim Kilts. In this vivid first-person account he reveals his system for success that is both cutting-edge and back-to-basics.

Doing What Matters - the action plan for identifying and tackling what's important and ignoring the rest - is the key to winning in a warp-speed world where the need for revolutionary speed and decisiveness increases by the day.

Kilts illustrates his ideas with colorful stories. His focus on both business fundamentals and personal attributes provides the "complete package", showing how to get results that make a difference through: intellectual integrity, generating emotional engagement and enthusiasm, action, and understanding the right things through an overarching concept.

Whether you're CEO of a multibillion-dollar global company, the brand manager for a product, an entrepreneur starting a small business, or just beginning a career, Doing What Matters provides the practical ideas that get results.

©2007 James M. Kilts (P)2007 Books on Tape
ビジネス プロフェッショナル・学問 マネジメント マネジメント・リーダーシップ リーダーシップ 個人ファイナンス
まだレビューはありません