『Digital Overwhelm』のカバーアート

Digital Overwhelm

A Mid-Career Guide to Coping at Work

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Digital Overwhelm

著者: Craig E. Mattson
ナレーター: Craig E. Mattson
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

このコンテンツについて

Why does doing your job feel so flooded and so pointless at the same time?

Nobody knows better than millennial and Gen Z professionals how rapid technological development has inundated post-pandemic work. Organizational researcher Craig Mattson listens to their stories and builds a framework for coping with digital overwhelm at work.

This book won’t tell you to declutter your digital life or to end capitalism now. But what you can do, suggests Professor Mattson, is change how you attend to zones where technological disruption meets emotional pressure. Calling these zones modes of communication, this book urges you to practice mode-switching.

Addressed to millennial and Gen Z professionals, Digital Overwhelm draws on biblical wisdom literature to offer a primer on organizational communication. Each chapter is followed by a short Mode Switch Workshop addressing questions such as how to survive the Zoom room, how to write an email that sounds like you, how to get unstuck when tools break down, and how to get people to do things—so you can, too.

Even technologically disrupted organizations are more navigable than they feel—if you know how to switch up your modes of communication.

©2024 Craig E. Mattson (P)2024 Craig E. Mattson
ストレス管理 職場・組織行動 職場文化 自己啓発
まだレビューはありません