『Cry of Murder on Broadway』のカバーアート

Cry of Murder on Broadway

A Woman's Ruin and Revenge in Old New York

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Cry of Murder on Broadway

著者: Julie Miller
ナレーター: Tavia Gilbert
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

On the evening of November 1, 1843, a young household servant named Amelia Norman attacked Henry Ballard, a prosperous merchant, on the steps of the new and luxurious Astor House hotel. Agitated and distraught, Norman followed Ballard down Broadway before confronting him at the door to the Astor House. Taking out a folding knife, she stabbed him, just missing his heart.

Ballard survived the attack, and the trial that followed created a sensation. Newspapers in New York and beyond followed the case eagerly, and crowds filled the courtroom every day. Prominent author and abolitionist Lydia Maria Child championed Norman and later included her story in her fiction and her writing on women's rights.

The would-be murderer also attracted the support of politicians, journalists, and legal and moral reformers who saw her story as a vehicle to change the law as it related to "seduction," and advocate for the rights of workers. Cry of Murder on Broadway describes how New Yorkers, besotted with the drama of the courtroom and the lurid stories of the penny press, followed the trial for sensation. Throughout all this, Norman gained the sympathy of New Yorkers, in particular the jury, which acquitted her in less than ten minutes.

©2020 Cornell University (P)2020 Tantor
ノンフィクション犯罪 南北アメリカ大陸 女性 殺人 米国

Cry of Murder on Broadwayに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。