INTERVIEW: Harm Edens. Over grondstoffen, het leven op vier planeten en bestaat het aanstekende klimaat-verhaal? ⭐ (aanrader)
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
Send us Fan Mail
Wij schuiven aan bij Harm Edens. Je kent hem van Dit was het Nieuws en The Green Quest bij BNR, maar hij is ook al dertig jaar bezig met het klimaat. Harm laat tegenwoordig hele theaterzalen twee uur lang diep in hun stoel zakken.
De boodschap is dan ook niet vrolijk: de aarde kookt, de grondstoffen raken op, en we leven met z'n allen alsof we vier planeten in de achterzak hebben. Toch brengt hij het met veel humor.
Opgeven doet hij niet: hij gelooft in verhalen die wél aanslaan, in systemische verandering en in de vraag of jij morgen de lef hebt om eerlijk naar je eigen leven te kijken.
En die twee keer per jaar naar Bali? Daar moeten we het inderdaad even over hebben.
Ontzettend leuk en energiek gesprek. Aanrader, al zeggen we het zelf.
De meeste mensen kennen Rens van BNR, of als dagvoorzitter. Maar Rens schuwt ook het TV-werk niet en heeft programma’s voor RTLZ en voor SBS (Goed Nieuws vandaag) gemaakt.
Pepijn werkt aan innovaties voor een mooiere wereld. En combineert daarbij drie disciplines: ondernemen, NGO’s en politiek. De laatste tijd vooral gericht op impact investing en het mogelijk maken van moonshot CO2-innovaties.